Monday 8 August 2011

#44 REMPIT BERSAME EIMA :)

ya! tepat sekali..memang aku lah yg merempit bersame eima..
hahahaa..dop eh..pegi beli barang...kui3..


puase hari neh..memang tak memenatkan..haha..
memang ler..bagi aku...sebab aku..erm..hahaha.. :p


sahur tak bangun! walaupun sudah di gerak beberape kali..wakaka..
hey roomate ku! kenape kau pown tak bangun ha??haha..
tidor adelah perkare yg menyeronokkan...


juadah berbuke, beli kat bazar..ikan bawal taw..
wahhhh..sangat menyelerakan...
dan harganya RM6.00 sekor...haishh...
berbaloi r tuh..sedap kemain lagi kau...ngee~~~
+ air jagung..fuhhhhh...sejuk tekak... :)


dan seperti biase...
TEATER....hohooo..menari lagi ler aku tadi...
hahaha..walaupown aku tak terer..kui3...
terime kasih kepade kak Ecah, senior yg sanggup ngajo aku neh..
and Paan Zainuddin...yg agak2 sanggup membetulkan
cacat cela tarian aku..kui3..


dan akhirnye...
pukul 1 aku sampai bilik..
1 a.m taw....ops...itu perkare biase...


okeh2..nak tidoq dah...
take care semue..tataaaa...
salam.. :)
.........................................................................................................
aku rase nak makan makanan kat rumah, rase nak makan kuih seri muka yg mak buat...mak!!!!!ceyhh....bajet jaoohh sangat ler umah aku..cam duk kat Sarawak dah ghupenye..hahaa...


yg memang benar,
MUNIRA MOON CAKE...

No comments: