Thursday 4 August 2011

#40 : KEMBAR :

HALLOW readerssss!!!!!

sebelom aku tido, aku ade lagi 1 post..hehehee..
aku nak ucap selamat hari lahir kat cousin aku....
ops..bukan sorang, 2 org taw.....
diorang neh kembar sepasang lelaki dan perempuan :)

diorang sekolah di SJK (C) Chung Hwa...haaa..sekolah cine taw...
so, diorang tau lah bahase cine...diorang tinggal kat lipis neh haa..

nanti kite buke puase same2 ek!

aku pown blaja2 la sikit2 bahase cine dgn diorang neh hahahaaa...konon ler en aku :p
sekarang dah form 3...besar dah....

diorang due2 sangat cute...cun...wahsss...


haaa...cute macam kartun dalam video kat atas neh..
malah lagi cute...ngeh3.....puji lebih2 dah aku neh...
ape2 pown, selamat hari lahir ek Nur Hilman & Fatin Najla!!!
semoge korang dimurahkan rezeki ok!
aminnnn..................


FATIN & HILMAN A.K.A IMAN :) CUTE!

hah, alang2 uh, happy birthday to Hisyan Ruaini jugak...
classmate aku neh...ternyate tue daripade aku...hahaa..

tamat suda entry aku...
take care....tataaaaaaaaaaaa...
salam :)

2 comments:

Aya aLyaA said...

bila kita akan ada twin ye, mun?

Munira said...

hahahaaa..jawapannye..bile dah kawin, ade rezeki, ade lah..huhuuu.. :)