Sunday 14 August 2011

#54 RAMADHAN KE 13 & 14

Assalamualaikum....


siape sihat??? sile angkat tangan!
Alhamdulillah...saye sihat....


13 RAMADHAN :


haaa..time neh aku berbuke bersame 2 org kawan ku...


                               Shida & Masnur


syg korang!!menemani ku di kala semue member yg lain balik...uwaaa!!tinggal kite jewp...


so,  masak la nasik goreng..huhuu...
yela kan, da x ramai, so, masak nasik goreng lagi lah..
2 hari la kirenye berbuke ngn nasi goreng...sobs..sobsss...


ops, kali ni ade penambahan sikit..ngeee~~~
aku menggoreng NUGGET AYAM TEMPURA !!!
URGHH!!!! favorite aku!!!!sedap!!!


makasih Hafeez Apih :) coz tolong belikan kat Aktif tuh..hohoo..


Alhamdulillah...selesai...


14 RAMADHAN :


kawan kejut bangun sahur, thankz btw...
tapi aku rase sangattt mengantuk..
namun, ku gagahi jua, demi sahur! 
dan >>> makan sorang-sorang..ye, seperti biase lah..


pah tu, hari agak2 nak tengahari dah, aku pegi bandar dgn Shida..
wahh..nek motor je lah..da macam mat rempit dah neh haa...
bole tahan gak c Shida neh..hohoo....aku?duk belakang jewp..


xde lesen la katekan en..ops, lupe nak tanye, Shida, ko ade lesen kew???uwaaaa!!!!

yeyeah!! kitorang beli la barang2 nak masak berbuke..
hah, awal uh..kui3...yela, takut hujan ptg nanti..
ceyh..alasan..takot jalan sesak sebenonye lau pegi petang...
yelaa, duk kat Little London ni kan...memang sesak..huhuuu...

so, kami masak tomyam ayam...
dan makan bersame-same...

Eima, Shida, Masnur (roomate Eima) & Munira (yg suke Dafi tuu)

Alhamdulillah..kenyang...sedap jugak lah kami masak..
tetttt....sms from,

MY MAK : "jadi ke?"
MUN : "Alhamdulillah, jadi. .tapi mak buat lagi sedap la. ."

uwaaaa!!! lame x makan yg mak masak..
hah, tu dia..dia buat dah..dia buat dah..mula lah nak belagak homesick plak tuu..kui3....

Alhamdulillah..selesai sudah puase hari ni...bereh?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

0_0 : semalam borak lam telefon dgn adik aku (Nazihah)...lame borak...and, lame jugak tak jumpe...sebulan lebih dah..tiap kali aku balik, die takde, sebab die duk asrama..Zihah ni lah yg paling rapat ngn aku... :( uwaaa!!! adik, i'll go back for raye! :) wait ya!

okeh..tataaaa..

smile !





















No comments: