Tuesday 9 August 2011

#46 DAH 8 RAMADHAN :)

uwaaaa!!!!! tak sedar agy time sahur..huhuuu...


sape2, tolong ler krjutkan aku neh haa...susa beno nop bangun..hahaha..


hari neh x penat sangat coz kelas x banyak...
so, relax la jugak...
kitorang masak sayur & telur masak kicap...
pastu aku beli ikan keli kat cafe Abe Mie...ngeee~~


sedap2...heheee...
terliur x???hahaha...


dan malam neh belatih tarian lagi...seperti biasalah..
penat jugak...aku ase lenguh2 kaki neh haa...
tapi tadi macam x ramai sangat la...
coz, ade yg balik umah & x sampai2 maktab lagi...


ade jugak yg tak sehat...huhuuu...
tapi xpe, tetap meriah kalau dengan budak2 kelas aku  neh..


so, pukul 1 a.m balik bilik...
then, aku kene mengajar jiran bilikku...
ajar ape? haa..ajar b.i.....huahuahuah...
walaupon aku x bape pandai sangat..tapi, bole lah..
aku berjaye la kowt..heheee...


penat..huh, peluh ase...
tapi xkan nak p mandi kowt tengah2 malam neh ha..
so, aku nak tido!!!!


tataaaa semue...take care taw...
salam....
........................................................................................................
salam aku untuk kau,
MUNIRA ANUAR :)

No comments: