Friday 5 August 2011

#42 :: DIARI RAMADHAN MOON > 5 RAMADHAN ::

PUASE KE-5 AKU....


wahhh..hari neh Jumaat..so, ramai yg plan nak balik..
dan hasilnye...ramai balik!


aku pown nak balik gak, tapi, xpelah...
raye nanti lah balik...huhuuuu...
abah aku busy lah, so, xde sape lak nak amik aku kat terminal..


mak aku pown busy gak wat tempahan kuih raye,
so, nanti xde sape2 lak nak borak ngn aku en...
yelah..dah sume busy, sape nak layan aku borak..huhuuu...
erm...duduk je lah kat maktab neh..
raye nanti balik lah! :(


sahur :
-aku x sedar
-bangun tido, dah subuh rupenye..


kelas:
-relax,lecturer takde..hahahaa..
-lepak kat library
-kenal2 dgn junior :)


petang:
-outing dgn member2..
-beli barang2 nak masak sikit...
beli makanan kat bazar ramadhan..wahhhhhhsss...nyum..nyum..


berbuke:
-ayam masak merah,
-kuih cara
-kuih lopis
-kuih seri muka..
semue kuih2 neh warne hijau..sedap nye...
ey, aku bukan makan sorang ok!
makan bersame kawan2...so, beli la byk sikit en..
kasi member2 jugak rase :)


Alhamdulillah..kenyang...
esok, masak lah plak ek..huhuuu..


okeh, itu sahaje lah...
take care semue! tataaaa...
salam.. :)
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
o_O : lambat lagi ler nak balik... :(


p/s: aku harap, abah and mak aku diberi kesihatan yg baik, walaupon diorang agak busy sekarang neh...bukan agak busy, sangat busy...aminn :)


mooncake

No comments: