Friday 5 August 2011

#41 :: DIARI RAMADHAN MOON > 4 RAMADHAN ::

ASSALAMUALAIKUM.... dah 4 hari puase...
dan aku sangat gembire...huhuuu....


sahur???uwaaaa!!! tak terjage la weh...roomate pown same...
pastu mule r lapo...bangun2 rupenye dah subuh..huhuuu


pegi kelas pown lewat...hahahaa...
dah kene tulis name kat mak Guard tu..hadoi....
tapi takpe, ini perkare biase...wakakakakaaa...


GERKO basketball...wahh..bulan puase pon bole maen kan..
bagus2...sehat semue kawan-kawan ku..heheee...
penat sikit lah....x banyak.....


then..aku sakit perut...ermmmm...hohoooo....


kelas sampai pukul 4 p.m jew tadi..huh..naseb baek...
lau tak, rase ditikam-tikam la perut aku neh haa...huhuuu...


dan juadah berbuke aku adelah :


*ayam bakar (abe mie mari oww...)
*kerabu perut
*coleslaw
*kuih mini burger a.k.a burger Malaysia
*air tea beng


amacam? ada rasa tak?? hahahaaa...
Alhamdulillah..kenyang jugak tadi....
makan dengan roomate and jiran bilik..mcm biaselah...


then, after isyak aku dan classmates uruskan penyediaan moreh..
Alhamdulillah...berjalan lancar....
pastu bergegas ke latihan teater plak dari 10:30-1:00 a.m....
seperti biaselah..aku n the gang belatih menari....haiyaaa...
penat badan....dah ar aku agak sakit2 badan neh haa..


done with today...
hopefully,,,,tomorrow will be better than today..aminn :)


take good care of your everything.........
tataaaaaa..........
salam :)
...........................................................................................................
yang benar,
NEW MOON :)











No comments: