Saturday 13 August 2011

#51 puase ke-12

Assalamualaikum sahabat2 ku....


dah 12 hari puase...and..
hari neh hari Jumaat..
tau kan ape?
ramai yg balik...dan aku terkecuali...
uwaaaaaaa!!!!!!


abah aku lah bz, so, xde sape na amik aku kat terminal uh..
haiyaa...xpe2..abah bz keje..huhuuu....


haaa...sahur tadi aku bangun!hahahaa..
makan nasik dan telur dadar...sorang2 jewp aku makan..
time tu aku makan sikit jewp..sangat sikit...
~nasik sesenduk, telur dadar separuh~ sikit tak???kan3??


hari neh tak penat...
tapi, kelas madam tadi, huh, semacam sejuk aircond nye weh..
dan aku sakit perut...haiyaaa....x bermaya sikit lah kan..


buke puase?????
hah, aku masak nasik goreng...
dan sahabatku Masnur masak sayur...
minum air teh o'


Alhamdulillah..kenyang..itu rezeki hari ni...
esok? belum tentu....
terima kasih Allah!


take care..
salam :)



No comments: