Wednesday, 16 August 2017

#187 The unsung hero

Bismillah.

Why is it so hard to control our emotions? Kadang merajuk hati, org tak tau pon. Pity you dear heart ; the unsung hero-in  

Tuesday, 1 August 2017

#186 heart

Bismillahirrahmanirrahim.

There is a heart that i need to take care of.

I'm sorry. 

#185 ABC

Bismillah.

Tau tak perempuan ni bila dia tengah ABC, semua benda jadi take kena. Kau jangan nak cakap die mengade. Semua benda jadi tak kena sebab die tak sihat. Sakit perut, sakit kaki, sakit tangan, sakit macam2 lagi. Dah macam demam. Pastu dengan rimas nye lagi. Moody tu bukan sebab die mengade. Sebab die sakit la die jadi moody. Untung lah perempua. Yg takde kene masalah2 sakit sana sini waktu ABC ni. Macam aku zaman sekolah dulu. Relax je time ABC. Tapi sekarang bila masjk umur 20an macam2 sakit. Kadang tak larat nak bangun. Sembuhkanlah ya Allah. Aamiin.

*ABC - Allah bagi cuti