Wednesday 3 August 2011

#39 :: DIARI RAMADHAN MOON > 3 RAMADHAN ::

Assalamualaikum....salam Ramadhan dari aku di perantauan...ceyhhhh..jauhhh nye..hahahaa.. :)


hah, dah 3 hari puase neh...amacam? mampu?
Alhamdulillah...aku masih diberi kekuatan....


okeh..untuk hari yg ke-3 neh, aku sahur pukul 2...
hah? nak tau kenape? sebab aku x bole tidor lepas balik latihan teater semalam...so, makan lah terus...sahur.....kenyang perut...


tapi, malangnye, aku kunci jam pukul 5 a.m
ingat nak bangun minum2 air kew en..tapi,
urghh!!! serius tak sedar langsong...uwaaaa!!!
ermm..takpe lah..asalkan aku sempat solat subuh & pegi kelas :)


hari ni tak penat sgt, coz kelas tak banyak...
lepak2 kat library, sambil borak-borak...
plus, tido kat library..hahahaaa..nikmatnye!


aku beli juadah berbuke after mandi lebih kurang pukul 5:30 p.m
tak banyak, telur dadar, ikan keli dan air sunquick :)
hah! lupe plak, aku beli kerabu perut....erm...sedap!
terus bagi tau kat mak, coz sebelum neh mak suruh try,
tapi, aku kate taknak sebab tak sedap..hahaha....


Alhamdulillah..kenyang berbuke dgn kawan....
dgn family belum lagi..huhuuu..insyaAllah...
ade kesempatan aku balik, lau tak,
rayenantilahnampaknyebarubalik...uwaaaa!!!!


so, ni jew lah untuk puase hari neh...


take care.....tataaaaaa...
salam Ramadhan :)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
yang benar,
MOONCAKE :P

No comments: