Friday 29 July 2011

#33 | DOA |

Salam semue.....


apa habaq??sihat kan..Alhamdulillah...aku pown sihat neh...
ermm,,bese la da dapat balik umah..heheheee...
tapi, mood aku lain sikit la...x mcm selalu..sunyi sikit..
haa..mybe x ramai org kat uma kot...
adik2 aku pown kat asrama..and maybe aku penat hari neh..
wo hen lei ma (saye penat...) ececehhh..ade aty na cakap cine
so, sunyi jugak la kat umah neh..huhuuu..


sokay2...yg penting, aku balik setelah sebulan di maktab...
ermm..lame gak weh aku x balik..huarghhh!!jaohh la sgt kan...


ermm..gini...tadi, aku bukak la folder draft kat enset neh haa..
and, aku bace 1 mesej uh,
"orang yang kita sayang adalah orang yang selalu kita sebut di dalam setiap doa kita..."


wahh...hah, semalam baru aku dengar shida kate macam neh..
yelaa..memang la da bese dah dgr ayt neh....
saje aku nak gtaw lagi kat korang....so, korang doa2 lah..
doa kan org2 yg korang sayang....


yes!ibu bapa anda! memang teramatlah penting...
sgt penting utk mendoakan parents korang.....
insyaAllah...semoge aku sentiase ingat mendoakan mak, abah aku...


hah..insyaAllah doa kite termakbul...doa lah baik2 ye...
hah, bukan lah mak ayah je kite nak kene doakan...
ramai lagi..bagus sebenarnye mendoakan org neh....


so, korang kalau sayang kat sape2, ingat2 lah diorang time berdoa...
insyaAllah...lau kite ingat kat orang, org pon ingat kite..
x kire la sape2 pown, mak ayah ke, member2 ke..
bf, gf korang ke..hah, lau dah rase sayang uh..
doa2 kan lah yg terbaik utk diorang....


jgn la plak doa yg buruk2 en....
doakan yg baik2 tau...
cth : doakan persahabatan dgn kawan kekal
        doakan kawan dapat hidayah..
        
itu antarenye lah..byk lagi perkare baik2 yg korang bley doa..
haaa..jgn plak lupe doa utk diri sendiri..ok??
utk diri sendiri pown kene doa yg baik2 jugak taw...
cth : doakan semoge Allah beri petunjuk,kuatkan iman...
        doa supaye Allah bersihkan hati...
        doakan semoge Allah permudahkan urusan kite..
        doakan dapat jodoh yg baik2....(huhuuu..bole kawin da neh)


insyaAllah...Allah akan makbulkan..


erm..oklah..setakat ini sahaje ok kawan2 ku yg baik macam aku..kui3...gurau je beb...sape lagi nak puji kite kalau bukan diri sendiri..tp, SaifulAmin Koh ade pesan, puji Allah selalu... :)
ok???paham tak semue???bagus..terima kasih....


take good care of your life...
tataaaaaaaaaaaaa...
salam......... :)
.........................................................................................................
o_O  : ade beberape orang yg aku ingat setiap kali aku berdoa..heheee...semoge dimakbulkan doa aku..aminnn...so, korang camne beb? doa2 lah jugak ek...lau rase syg kat seseorang, hah, jgn lupe doakan die..eh2..doakan aku jugak taw...hehe..


salam rindu untuk kau :) hahaaa...









No comments: