Sunday 17 July 2011

#23 | SELAMAT HARI AHAD |

Assalamualaikum semue orang!!! apa habaq hangpa semua???
Alhamdulillah...sehat semue ek hari ni.....


selamat hari AHAD aku ucapkan kat korang semue...
takdelah special sgt pown hari ahad ni....tapi, semue orang pon tau
yang hari ahad neh memang ler hari untuk berehat...
ataupon lebih tepat lagi dikenali sebagai.....
hari tido sedunie HARI MINGGU !!!!!


okeh2, bgn pagi2 tadi 6:30 a.m .....hehehee...
pandang roomate, roomate pandang aku..ngeh3....
seperti biaselah en....time tu mesti ramai orang bgn solat...
hah...roomate aku pown pegi la join explorace..kat maktab ni jew..


aku???ermm..mengenang perut yg lapar....ngeee~~~
tgk jam..hah, da nak dekat pukul 9 laa....mandi!!!
pas mandi, kemas katil, wahh!!!bersih suda..hehehe..rajin kan??
seperti biase lah..hohoooo....belom makan neh..


cik shida yg cantekkk pown datang bertandang..hehe...
die kawan baek saye.....
cik Eima xde..ke KL..hamboi..cam xnak balik..huhuu...
kitorang borak2....sambil makan biskut & kaya ....lapo neh..
macam2 crite kluar tadi tau....tu kire muqadimah la en..
pagi lagi neh..so, tu cerite pembukaan..hehehe..


borak punye borak Mr.Izzuddin call...haa..ni petande ape??
wakakakaa...petande makanan bakal sampai...hohoo...
yeah...ROTI CANAI ...handmade taw...
from Izzuddin and the gang...makasih ya...heheheee...
kami pon makan lah beramai-ramai....nyum..nyum...


wah...memang sedap...x tipu neh..
erm...teringat plak roti canai yg pakcik saye buat...uwaaa!!!
hasilnye, kami kenyang...hehehee.....
coming soon, kitorang balas balik..insyaAllah...
alaaa....ice cream 1 bekas cukup kan??? ngeee~~~


bukan pe, sejak beberape hari ni kan,
aku rase cam nak belanje kawan2 makan ice cream lah...
nak tau kenape???sebab.....
aku seronok bile orang lain suke ape yg aku suke...
plus, bukan tu je, bagi aku,
puas hati bile org lain dapat makan makanan yg aku suke..:)
kan3???? betol laa...x tipu...itulah aku....heeeeeee.....


so, insyaAllah lau ade rezeki..hehehe...


haa..roomate da balik..wahh..penat betol ek die explorace...
pegi mandi!!!! busuk la fatihah...ngeh3...


tadi time pegi bilik ALICE, die demam...sian nye...
hei adikku!!!jgn x makan ubat pulak...hohoo...
shida dah letakkan towel basah kat kepale die....
so, may she'll get well soon.....


ape na buat ek hari ni???
tanye lagi ek???
YouTube lah lau aku..hohooo...
Facebook da deactivate....so. x payah nak bz online ag..hahaha


menari???erm..ini sgt pelik..saye menari...hohohoo..
nampaknye pasni aku kene rajin2 la menari..
yela..dah aku jadi penari utk teater...haiyaaa...
susa gak asenye...but, i'll try to learn something new...
semoge aku x keras macam batu bate..hahahahahaa..


ok lah....nanti kite cerite lagi...
ade hal penting nak kene buat neh..hehehehee...


tatatatatatatataaaaaa.....
take care....
salam..... 


RINDU ADIK AKU.... :(
aku senyum :)



No comments: