Saturday, 16 July 2011

#19 GEMPAR!!!

wehhhhhhh!!!!! ade berite yg menggemparkan!!


hah, nak tau ape????
tadi..aku pegi lah toilet...lebih kurang pukul 1:30 a.m
uuww....dah pagi uh...ngeee~ ~ ~


aku dan rumate ku..huhuu...
dye sentiase temani aku ke toilet..hahahaa...
toilet uh dekat je ngn bilik kitorang...
tapi, kami tetap bersame..huahuahuahhh...


okeh2...balek pade cerite tadi...sampai mane da??
haa..pegi toilet....
oke jewp time otw ke toilet uh....
pas 2 dah wat ape yg patot,aku pon g r basuh2 kaki en..
yela..nak tido en..hohoooo...
roomate menanti di luar....


pas siap basuh2 kaki uh, aku pon menuju ke pintu...
hah, aku ternampak sesuatu...warne putih...haishh..
roomate aku plop cakap2 ngn bnde tu....


hah...rupenye kucing..haishhhh....
memang tak suspen langsong la beb!!!hahahahaa...


pastu kitorang pon keluar dari bilik air n berjalan menuju ke bilik..
lame jugak tau nak sampai kat bilik...
walaupon sangat dekat..
nak tau tak kenape???
ye..seperti biase lah en....


ape yg biase????????


kucing tu ikut kitorang!!!!
uwaaa!!!!aku x nak r jerit malam2..tapi...oh no!!!
aku terpakse....aku jerit jugak...
sambil aku nyorok belakang roomate ku....


tenkiu roomate..kerane berjaye bawak saye masuk ke bilik..
lau aku sorang time tu, memang  15 minit kemudian lah....
15 minit kemudian baru sampai bilik...
bilik yg dekat...huarghuarghuarghhh.....


kucing!!!beware you!!!
meow..meow...meow...
i pon tau bahase kucing tau...ngeh..ngeh..ngeh...


okelah..saje nak gitaw aksi kejar mengejar neh...
aku sabar lagi neh kucing...
ye2..aku memang tau, ni bukan salah kau...
salah aku lah sebab takot dgn kau..
huhuuu...xpe2..ni boleh diatasi neh....
tak lame lagi..aku akn cube berbaik baik dgn kucing...


okeh..jage diri semue....
hati-hati taw time pegi toilet malam-malam...
pegi dgn roomate taw, jgn pergi sorang...


babai kawan-kawan...
kalau jatuh, bangun sendiri taw..
saye x larat nak angkat..hahaha..


salam....


MUN...sile senyum :)











4 comments:

Aya aLyaA said...

hoho.. aku bukan takut kat kucing-kucing tu semua. tp siap fobia lagi.. O.o

MUN said...

hah....fobia..ini sudah bahaye...wakakaka..kite serupe lah :p hahahahah

Alice Wewen said...

kemain lg ko.aku igt ko jumpe haaaaannnnn tutttttttt

MUN said...

hahahahaa...ko neh..jgn la sebut2 hantooooo..xnak aku..uwaaa!!!1