Saturday, 2 July 2011

#8 argh!!!kebosanang..kelaparang..keberantakang...huhuu

hye!!!!salam 1 MALAYSIA semue!!!!
huh..semangat plop aku ase..maklomla..baru pas larian serentak 1 Malaysia pagi tadi en..haha..
lari la sangat..ape pon tak boleh..kui..kui...

haiyaa..aku ase sunyi plop da..ye r..tetibe je en.pengarah maktab neh umum cuti hari isnin neh en..so, rumate ku c fatihah pown terus balik klate...uwaaa!!!hasilnye, tinggal lah aku n kerusi, meja, cermin, katil...ermm...hah, maggi kari pown...wakakakaka...

eima, shida pown balik gop..huh...aku n syazana jew la yg duk sayang maktab nye neh..huhuuu..

ecely, aku n rumate aku rancang nak g KL mggu neh...tp, di atas sebab2 tertentu, x jadi ler plop..hadoiiii...nak wat pe pon xtau lau da sorang2 gni....

lain la kalau aku neh pelakon en, bole gak la hapal2 skrip tym sorang2 gini..muahahaha...
haha...seb bek aku bukan artis..hahahah...

aku plan nak g KL esok..ye r..da bosan bebeno ler weh...huhu....tapi tiket xdop ag..haha..
tgk la pagi esok lau ade tiket, sampai la aku kat KL uh..lau xde...k.lipis jew la..huhhuu

okeh2..nak melantok plop neh..kui..kui...

tataa...
salam...
t.c ye semue!!!!


3 comments:

Aya aLyaA said...

sekurang-kurangnya walaupun ko bukan kat KL besar, ko dah memang stay kat KL kecik, kan?

Fauzan Zain said...

haha..kebosanang..kelaparang..keberantakang..beratnanang doh ni

MUN said...

aya : KL kecil yg indah..hohooo...kau jugak...

fauzan : hah..lulus dop aku pnye bahase neh..hahaha