Saturday 16 July 2011

#18 NAK BALIK!!

Hari ni Jumaat...sepatotnye aku balik umah..uwaaa!!!!
da nak dekat sebulan dah ni tak balik....ceyh..baru sebulan...
mule2 aku memang da cadang nak balik...
tapi disebabkan problem tertentu, cancel!


abang aku tetibe masuk hospital hari neh...
pukul 4 a.m abah bawak pegi Hospital Jengka..
and lebih kurang pukul 1:30 tgahari tadi, Hospital Temerloh..
kene operate...ermm..serbe salah plak x dapat balik...


mak kate, "tak payah la datang sini, nanti susah, dah sampai terminal nanti takde orang nak ambik angah"
erm.."abah kan ade, abah bole ambik,"aku kate gitu....
mak cakap,"abah balik jerantut semule, sebab abah ade keje,jadi, takde sape nak ambik angah kat terminal, takkan la angah nak naik teksi plak"
aku pon kate kat mak,"xpelah, angah boleh naik teksi,"
erm..."xpelah angah, xpayah la, jaoh jugak nak sampai ke hospital tu, xkan nak pegi sorang2 kowt"
"erm..ok lah mak, kirim salam lah kat abah n along"


see??mak x kasi aku g sane sorang2..erm..xpelah..kene dengar kate2 mak....huhuuu....mak sedare aku plak nak stay kat sane..
so, aku x ley nak ikot dye, dye stay kat rumah sedare dye...
ade kenduri kowt...xkan aku nak nyebok plak...
lambat pulak balik maktab kunk..huhuuu..


xpelah..saye dengar nasihat mak..."baik mak, bertindak mengikut arahan"


erm...semoge along cepat sembuh....
ops, x lupe jugak, semoge abah sihat2 selalu, hujung bulan neh nak kene g hospital lagi kan....tiap2 bulan abah g hospital... :(
erm...adik aku pon, Nizar, semoge cepat sembuh...lau kene operate, jgn takot ek...i'll always pray for you...


oklah...frust x dapat balik...huhuu...aku tengah sedih...
ceyhhh..ko ni Mun, itu pon nak sedih kew???haiyaaa...
manje gilerh..hahaha...


erm..x sebenanye, aku x manje....
cume, aku dah lame x balik..
sebulan da kot...aikk??lame ke tuu??huhuu...
plus, bile dengar family aku x sehat belake,
x sedap hati neh..huhuuu...
may Allah bless them...


Abah, jage diri elok2 ye...
along, moge cepat sembuh,
Ijey, jage diri elok...


| I missed everything about them |


walaupon aku duduk dekat je, tapi aku jarang balik...
adelah masalah nye kenape aku tak balik....
bile nak balik jew, adelah macam2 hal plak...
adelah macam2 halangan nye....
ceyhh,bajet cam merantau jaoh..
jgn ingat orang jaoh jew yg x dapat balik selalu...
orang dekat pown ade gak halangan yg membuatkan kite x jadi balik..erm...it's ok..


NANTI ANGAH BALIK..HEHEHE...

WEEEEEEE~~~~
nak balik....huhuuu...xpe2..nanti saye balik...
kalau saye balik umah..saye xnak balik maktab dah...
bole ke macam tu??? bolehbahkalaukau.......


okeh..babai....
take care....
salam.....


aku masih senyum.... :)

No comments: