Monday 5 September 2011

#69 SEMOGA DIBERI KESIHATAN YANG BAIK..AMINN..

Salam....

Pagi ni kitorang kat maktab neh baru dapat berita seorang daripade lecturer kami, En.Zulfakar, meninggal dunie, serangan jantung...en.Syam, lecturer Jabatan Bahasa Inggeris kate, baru je pagi tadi die sarapan same2 dengan arwah, makan nasi lemak...semoge rohnya dicucuri rahmat...

aku terus mesej kat mak, bagitau yg ade lecturer meninggal dunia sebab kene serangan jantung.. mak kate, "Tuhan nak ambil nyawa tak kire tempat dan mase..." aku sebenarnye tetibe risau, coz aku teringat kat abah aku..abah aku pon mengalami masalah yg same..abah aku pon pernah kene serangan jantung...doktor pon kate memang serangan jantung neh merbahaye...bile2 mase pon boleh kene serangan jantung..

ya Allah!! Tuhan je yang tau macam mane perasaan risau aku neh..

aku terus call abah

abah: Assalamualaikum.
aku: Waalaikumussalam. Abah watpe?
abah: Tak buat ape2 pon, abah kat sekolah, x mengajar hari ni, xde kelas...kenape?
aku: owh..xde ape..saje je call..

err~~ g2 lah sikit2 conversation aku dgn abah tadi..sekejap jew..
sebab en.Syam ade lam kelas time tu....
actually,aku just nak make sure that my abah is doing very well now..nak pastikan yang abah aku sihat sentiase...Alhamdulillah....semuanya ok :)

tataaa.. t.c.........
salam................

....................................................................................................
dari aku,
mun







No comments: