Thursday, 22 September 2011

#73 DEMAM

Dah beberape hari aku tahan badan & tenage supaye tak demam..tp finally hari ni aku demam...


takpelah...sakit tu kan boleh menebus dose...
aku byk dose kot, sbb tu ALLAH bagi aku sakit...
tu yg aku selalu ckp kat diri sendiri kalau aku sakit teruk sikit...


ok...take care :)
tataaa... salam...


yg benar,
munira

4 comments:

~cik atin~ said...

laaaa. ko demam ke? g spital blom???

MUN said...

tak pegi..baru petang tadi aku gile2 punye tak larat..ni aku stay sebab nak wat esaimen je neh..

~cik atin~ said...

ish ko ni. sok jgn lupe g spital. mlam ni b4 tido amek actifast. tkot melarat plak kang...

MUN said...

insyaAllah..lau sempat..rugi woo tinggal kelas..ni pon aku xtau mampu g kelas x sok..tq 4 ur concerned Cik Atin :) u r fren like a fren shud be..huhuuu