Friday 23 September 2011

#75 JUST READ

Mak selalu pesan, jangan menyusahkan orang..jangan bebankan orang..tapi hari ni aku dah bebankan kawan aku..maaf..bukan aku sengaje...

aku betul2 mintak maaf...

yg benar, Munira...
.....................................................................................................

Btw, aku nak wish besday member aku neh :

Wan Nor Yusairah!! happy birthday....semoge panjang umur dan dimurahkan rezeki hendaknya.. semoge diberkati kehidupanmu oleh Allah S.W.T..semoge diberi kesihatan yang baik..setiap kali meningkat usie kite neh, kene ingatlah, kematian semakin hampir dengan kite...jadi, same2 lah kite berusehe meningkatkan ape yg kurang dalam diri kite neh..insyaAllah..same2 lah kite...tak janji dapat same2 ngn kau sampai bile2, tapi, I'll try my best to lend you my shoulder if u need it :) 

salam sayang untuk,
Wan Nor Yusairah Binti Wan Mohd Nasir

NI WAN NOR YUSAIRAH :)


No comments: