Tuesday 1 November 2011

#86

Assalamualaikum budak2 semue.. :p


look at my blog? got new look kan? huahaha.. ok2, i know la tak cantik sangat.. but, I love the header..huhuu.. ya, my header!


and aku tak suke tulisan neh..yela.. tapi, dah tak boleh ubah la..huwaa!! it's ok..as long as u all bole bace lagi, ok lettew! hahaaa..


as for the picture up there, aku suke pic tu! love it much! itu mase kitorang PPISMP semester 1, kami joging and piknik di Tasik Terenggun... alaa, tak jauh pon ok.. kat LIPIS.. 


nak tau kenape aku suke pic tu? hehehe.. sebab nye ielah, sebab aku yg duduk kat tengah2, so, rase macam ketue pasukan sorak pulak! kan? eleyh..jelez ler tu..hahaa... tapi, time neh kami ade 6 org sahaje, sorang lagi ghaib! hehe.. tak lah, beliau ke KL ketika itu.. sape?? Maria James la.. ish, Mia neh, suke sgt pegi KL tu.. :p


err, ecely, I wanna change the header only at first.. but dunno why the whole thing also made changes.. haiyaa.. dah la tak bole tukar semule pulak tuuuuuuuuuuu.. (bile aku tulis panjang sgt tu, maknenye aku frust.. ~sigh~)


takpelah..takpelah.. sudah terjadi.. sesal kemudian tiada berguna.. hahahaa.. ketawakan diri sendiri :p


ops, lagu pon dah takde kan kat blog neh? hehee.. ok, itu bagus! takdelah aku berie-rie duk layan lagu sokmo kan... padan muka!
ceyhh..padahalnye, youtube sokmo! hahaa..


ermm.. sedikit menyampah bile tulisan ni tebal sangat..yela, aku tak bold pon tapi.. haishh.. enggak bisa diubah! gimana sih?? ~sigh~~~~~~~~


ok, done! abis dah cerite pasal the new look of my new MOon


yg benar,
Munira yg baik..hehee. . .











8 comments:

~cik atin~ said...

aq nak jadi orag yg first komen tok entry baru dgn blog b'wajah baru ni. ha3

Munira said...

kepade CIK ATIN : tahniah!! anda berjaye menjadi yg pertame! ok2, no hadiah for u.kui3... btw, mekasih ler sudi menjenguk..nguehehe.. :p

ecah said...

singgah n komen...follow jugak..hehe.;berwajah baru...^^

Munira said...

ecah~ hehe.. mekasih2.. yela, berwajah baru sebelum tahun baru..kui3. :p

Afiq Aiman Aznan said...

xpndai edit ke mmg xleh tukar. keh3

Munira said...

afiq~ cis, nak ngutuk ler tu.. mmg tak bole tuka ler..haishh..

Kongsi Apa2 Aje said...

salam perkenalan n 4low here
mekasih coz 4low admin yer

slow2 lah berblogging yer. nak bljr tuto menarik sila p sini
http://tutorialuntukblog.blogspot.com

sekadar berkongsi. moga dapat membantu (^_^)

Munira said...

kongsi ape2 aje~ hehe..okeh, same2 n terime kasih kembali..huhuu..

thankz btw for the tutorial link.. :)