Wednesday, 29 June 2011

#6 korang selalu ade..hehe

ehem..ehem...testing..testing...
yeah..suare aku la yg best neh..ngeh..ngeh...

ok readerssssss..hehehehe...
aku nak kenalkan la en member2 aku yg slalu ade...
yewp..slalu ade dgn aku dulu hingge sekarang....

haa...member dari tadika ni beb..hohoo...
seb bek kecik2 dlu aku tak gi taska...
hah..lau x mesti kite kenal dari taska tu en..hohooo...
ok..ok...aku nak upload r gambar korang sume..ngee~~~

ni wan nor yusairah n ummi umaira





wan!!!!sori i pinjam pic yg u upload kat muke buku u....
huhuu...ye r...xde dalam simpanan la pic yg neh..ngeh3....
xpe kan..mesti la xpe..hahahaha..halal neh...:)
ummi n wan neh la yg aku kenal paling lame....
ummi 2 aku kenal start dari tadika...
wan plak time darjah 1 la baru rapat ngn die...
yela..time tadika wan x kawan ngn kite..huhuuuu....

ni wan yg buat..like!!!syg korg..

aku rapat sgt dgn diorang..huhuu....rindu gilerhhhhhh!!!
uwaaa!!!!xley r tgk pic lu 2 org...wa x tahan...
lame x jmpe si atlet n si murai....ngeh3...
aku pon murai gak...:) banyak tau kenangan dgn diorang...
ye.....tooooooo many.....


tau x???sampai sekarang die selalu ade utk aku cerite sume bende yg jadi kat aku...wahhh..terharu...wan, i luv u more than i can say...betulllll....:)


ummi ni atlet paling hebat penah aku jumpe! hehehe...jgn kembang ek cik ummi...haa..kene eja btol2 name dye...nanti dye marah...haha..marah pown 'stay cute' jugak ummi..kui3...lame da kite kawan kan..dari tadika lagi...uwaaa!!!rindu ko!!!raye kite jumpe eh....(amboi..lambat lagi..ngeee~~~)



haaa...terharu x tgk pic2 kat atas???hahaha...
okai2...aku bukan taknak cerite pasal member2 yg lain...
tapi..aku nak kenalkan kat korang diorang 2 org ni dulu...
coz...diorang neh la yg aku kenal n rapat paling lame sekali

diorang selalu ade dgn aku..itu yg dapat aku rasekan..
dari dulu..sampai sekarang....aku hargai diorang sangat2...
cube korg bayangkan..lame gilerhh kitorg kenal...
dari pakaian comot-comot...sampai la sekarang...
comey blako kawe tengok demo...hohooo....

i'll keep our memories forever..

okeh...cukup sampai sini...ngeh3....


p/s: sekali kite berkawan, sampai bile2 pown kite kawan..hubungan persahabatan memang sangat indah..x perlu kite nilai dgn harte & rupe diorang..diorang memg sentiase akan jadi indah lau kite simpan dalam hati..hidup kite senang kalau kite ade kawan-kawan yg selalu ceriekan hari2 kite :)

terbaeekkk lah member2 aku! 





3 comments:

MUN said...

member2 yg aku ade, semue baik2...ngeh..ngeh...

Anonymous said...

wah...terbaik la cik mun...

MUN said...

hehehee...terbaekk la..kui3..