Wednesday 29 June 2011

#5 berjalan. . .

aku nak berjalan lagi...
tapi, ade sesuatu yang buat aku terhenti...
tapi aku tau, aku kene terus lagi berjalan...
sebab...
kalau aku berenti, aku takkan sampai...

aku memang kene teruskan berjalan...
sebab aku yang pilih untuk mulakan perjalanan tu...
aku tak boleh langkah ke belakang semule...
jalan kan mesti ke depan...
kan???

kalau aku langkah 1 tapak ke belakang,
1 langkah ke depan belum tentu aku sambung...
rugikan mase je...
okeh...aku jalan lagi lah...

kaki!!!
kau jangan berenti ye!!

hati!!!
kau tak salah wat pilihan...
aku setuju dgn kau...

MUNIRA!!!
jalan pandang depan...
takot kau tersepak batu...jatoh...
nanti takde orang nak angkat...

tapi aku boleh bangun sendiri kan...
aku ade kaki...tangan pun ade...
sekarang aku ade semue tu...
boleh jalan n bangun sendiri...

mate!!!
kau jangan hayal...
nanti terlanggar tiang...
benjol...hospital jauh...

so..jom teman aku jalan!!!
aku perlukan teman untuk berjalan...
takut kalau aku penat...
takde sape nak tolong angkat...

ET,WAWA,AKU,SHIDA,MIA,ALICE
tengok???diorang semue teman aku jalan...

EIMA...:)

seronok betullah...hehehehehehehe...
sampai telinge neh aku senyum....:)

jalan sampai hutan pun sanggup??hehehe...

kalau penat, kite berenti ye.....

aku tau ramai yg teman aku...
maksud aku, ramai yg boleh teman aku...

oke...aku nak sambung jalan...
berenti jap je tadi...
rehat...badan aku perlukan rehat gak en..hehehe...

let's go!!!










No comments: