Monday 30 January 2012

#108 ENTRY??

Assalamualaikum..

fuh..fuhh...(bunyi yg dihasilkan semase me'nyahkan habuk dari blog)

Berdasarkan pemerhatian aku, aku nampak keseronokan di wajah mereka2 yg baru pulang ke maktab pade 29 January 2012.. tak kurang jugak yang tak henti2 menghebahkan plan untuk pulang ke kampung halaman time cuti maulidur rasul weekend ini.. (x sampai 24 jam kat maktab, dah plan nak balik..cemerlang sungguh)

ok2, aku bukanlah berniat nak describe keadaan manusie2 yg berade di maktab tercinte aku ni..hahaa..so, end da topic :p

and... memandangkan aku baru sahaje "mereview" blog post aku yg dulu-dulu punye, ermm.. aku rase aku patot padam beberape entry aku lah.. yelah kan, bile aku bace semule entry2 tersebut, aku rase nak gelak pulak.. tertanye-tanye pulak dalam kepale otak aku neh, "adekah aku saat menulis entry itu belum pandai berfikiran matang?" oh no!!! aku sudah besar!! ermm.. yupp.. maybe.. cehh, entah2 entry ni pon dianggap tidak matang oleh sesetengah orang.. haha..x peduli lah aku.. :p

dan mungkin jugak aku rase, entry sebegitu tidak sesuai untuk tontonan umum.. kah3.. mungkin lebih sesuai di alam ghaib agaknye.. err?? so, aku akan memvanishkan beberape entry tersebut.. insyaAllah aktiviti memvanish itu sgt bermanfaat ketike waktu lapang.. nanti lah, bile2 aku ade kelapangan..hehee..

ermm..buat pengetahuan anda semua, ade beberape entry aku yg di 'save as draft' atas sebab aku tak pasti entry itu sesuai di publish kan atau tidak.. hehee.. sememangnye kat blog aku, aku akan tulis pandangan aku, so, aku berhak lah nak publish kan.. cume, aku takot ade yang terase dengan percanggahan pendapat/pandangan aku compared to diorang punye pendapat.. ermm.. need to be consider perasaan mereke2 itu..

oklah, itu sahaje rasenye.. take care kawan2!! salam.. :)

.................................................................................................
p/s: tajuk entry yg sgt x best hari ni.. =,="






No comments: