Tuesday 3 January 2012

#103 MY 1ST ENTRY FOR 2012

Salam..

oke, dah lame aku tak update blog kan.. yelah, disebabkan blogsepot aku neh bermasalah sikit en, so, aku mengelakkan diri daripade mengupdate.. sebab aku fed up dengan masalah itu!! tau tak?? Haishh..

so, i think it is not too late for me to say happy new year 2012 kan.. and for sure everyone will be very3 busy mentioning their new year wishes kan kan kan??? Ok, tahniah la kepade yg berjaye mencapai azam tahun yg lepas.. Alhamdulillah..a big clap!! :D

as for me, tak kire lah azam baru korang tu actually merupekan azam korang yang tahun2 lepas punye pon, yg penting, korang ade niat nak capai azam korang kan..
(err..so, itu azam lame lah kan, bukan azam baru..hehee) yelah kan, mungkin ade masalah2 tertentu yg menyebabkan azam korang itu terpakse ditangguh hinge ke tahun yg baru ini pulak kan.. hope so..hehe..

okey2, aku pon begitu sebenarnye..ermm..dan mungkin bukan aku je..I also have my own wishes yangg x tercapai .. org lain pon jugak kan.. sebab, kite hanye merancang, dan Allah yg menentukan segalanya.. sehebat mane pon kite plan, sekuat manepon kite kerje , kite usehe, tapi, kalau Allah nak uji kite dengan kegagalan, kite kene redha.. mungkin kejayaan kite bukan untuk sekarang..mungkin pade tahun akan datang kejayaan menyebelahi kite pulak, sape tau kan? insyaAllah..

Yang penting, kite mendoakan segalenye supaye baik-baik sahaje..dan semoge Allah mempermudahkan segale urusan kite.. InsyaAllah.. kite kene same2 usehe menjadi insan yang sentiase mencari redha Allah.. Amin..


.........................................................................................................

p/s : disebabkan blog aku yg bermasalah sejak akhir2 ini, so, banyak giler dah aku punye entry yang di 'save as draft' ..tergendale aku nak ngepost nye..so, nanti aku post la kalau berkesempatan and kalau merasekan ia masih perlu.. a lot of thanks for u all to spend your time visiting New Moon ..

May Allah bless :)

Munira. . .

No comments: