Wednesday, 7 November 2012

#144 Payah menghafal


Assalamualaikum semue :)

(jawab salam aku tau)


aku ni masih lagi tak dapat nak menghafal maksud / pengertian ayat kursi. daripade sem lepas, tapi masih jugak tak berjaye. aku tau kenape, mungkin sebab masa menghafal aku x consistent and aku tak tumpu betol-betol time aku menghafal tu. padahal kalau ikutkan, bukan banyak pun kalau aku nak menghafal nye tu. hehhehee.. +_+"


oklah, salam :)


..................................................................................

kenape aku nak hafal maksud ayat kursi? sebab aku paling suke Ayatul Kursi. 

2 comments:

ariff al-baqi said...

tampal kat dinding hari2 baca.. haha

Munira Anuar said...

ha'ah kan. betol jugak.. insyaAllah. nanti nak kene tampal menampal pulak kat dinding bilik :D